Wiele firm, które wykonują optymalizację PrestaShop chwali się wynikami na poziomie 90 punktów. Jako przykład podają sklep „demo”, który po pierwsze nie jest wystawiony na obciążenie generowane przez ruch klientów na stronie. Po drugie ma bardzo małą bazę towarów, co również ułatwia optymalizację.
Naszą usługę mogą Państwo sprawdzić w działaniu na przykładzie rzeczywistego sklepu, który posiada bazę 15 tys. produktów oraz działa pod obciążeniem ze strony odwiedzających go klientów.
W sklepie udało nam się uzyskać wynik ~100/100 punktów desktop i ~90/100 punktów mobile. Wynik ten nie zmienia się nawet w przypadku mocnego natężanego ruchu ze strony klientów sklepu np. po wysłaniu newslettera do tysięcy klientów.
Nie ufaj nam na słowo, przetestuj sam jak szybko może działać Twój sklep oraz jakie wyniki możemy uzyskać w Google Speed Insights i Gtmetrix. Poniżej link do rzeczywistego sklepu w którym zaimplementowaliśmy nasze rozwiązania.
przed optymalizacją | ||
średni czas ładowania DOM | ~ 1 s | 0.0 s |
średni czas ładowania strony | ~ 2 s | ~ 0.2 s |
developers.google.com | 33% Mobile 53% Desktop | 90% Mobile 100% Desktop |
gtmetrix.com | 77% | 98% |
tools.pingdom.com | 80% | 80% |
* Lighthouse performance - Simulated Slow 4g, 4x CUP slowdown | 56% Mobile 58% Desktop | 88% Mobile 83% Desktop |
Poprawa szybkości sama w sobie ma znaczenie dla konwersji w Państwa sklepie internetowym. Już w roku 2006 Amazon w przeprowadzonych badaniach wykazał, że każde 0.1 sekundy opóźnienia w ładowaniu sklepu internetowego to zmniejszenie sprzedaży o 1% [źródło].
Przyspieszenie prędkości to jednak tylko jedna z korzyści zaimplementowania naszego rozwiązania. Przeczytaj o tym, co jeszcze zyskasz dzięki integracji z naszą usługą.
Nasza usługa stworzona jest z myślą o uzyskiwaniu najlepszych wyników w Google. Państwa sklep ma szansę uzyskać lepsze pozycje po integracji z naszą usługą ponieważ zapewnimy:
Po integracji z naszą usługą Państwa sklep będzie działać jako Single Page Application. To znaczy, że żadne kliknięcie klienta na stronie lub przejście na inną podstronę nie spowoduje przeładowania strony w przeglądarce. Poruszanie klientów po sklepie będzie przypominać korzystanie z aplikacji komputerowej/mobilnej, a nie „surfowanie” po stronie internetowej z widocznymi opóźnieniami i oczekiwaniem na załadowanie kolejnych podstron.
Dzięki implementacji wytycznych PWA Państwa sklep będzie można zainstalować jako „aplikacje” na telefonie. Na pulpicie telefonu pojawi się ikonka Państwa sklepu oraz „ekran startowy” w momencie otwierania sklepu jako niezależnej aplikacji.
Wszystkie kliknięcia w sklepie, które nie są niezbędne, a jedynie niepotrzebnie wydłużają czas poruszania się klienta po sklepie zostały wyeliminowane.
W naszej usłudze koszyk w standardzie jest stworzony jako „one page checkout”. Klient nie musi przechodzić przez 5 kroków, co powoduje dodatkowe zniechęcenie i możliwość porzucenia koszyka.
Klient widzi wszystkie „etapy” na jednym ekranie, co znacząco przyspiesza czas składnia zamówienia, a w przypadku gdy klient chce dokonać zmian w którymkolwiek z elementów zamówienia nie musi cofać się do tego „etapu”.
Obciążenie Państwa serwera wynikające z poruszania się klientów po sklepie internetowym spadanie nawet 10-krotnie. 90% obciążenia zostanie przerzucone na „front”, a co za tym idzie nie będą musieli Państwo martwić się już o kwestie wydajności i skalowalności Państwa sklepu.
Państwa sklep działa w tym momencie jako „jedność”, skrypt PrestShop generuje zarówno panel administracyjny sklepu jak i „front” sklepu widoczny dla Państwa klientów. Aby umożliwić ultra szybkie wyniki i możliwości, które dają nowe technologie. Państwa sklep nie będzie generować bezpośrednio „frontu” sklepu. PrestShop po integracji z naszą usługą będzie generować surowe dane, które umożliwią wygenerowanie ultra szybkiego frontu.
Integracja z naszą usługą składa się z dwóch etapów:
Aby wycenić koszt uruchomienia integracji usługi optymalizacji w Państwa sklepie prosimy o załączenie poniższych danych do zapytania o usługę optymalizacji: